Jumaat, 23 Disember 2011

stress .

weyh . hari ini mama dengan sis pergi usha tuisyen for next year . perghh pening aku . dengan traffic light immedietly change colour so dengan secara tidak lansung Terchange sekalilah mood aku . malas sungguh aku hari ini . taw apa aku buat ? ngehehe . bangun sembahyang subuh , tidur , bangun pergi toilet apa semua , tengok 3 dvd sekali gus non stop , makan tengahari pada pukul 4 cenggitu , tidur sampai pukul 9 malam and now here i am . pemalas yang sangat melampaui batas . barangkali agak stress so salah satu cara tak maw ingat papa is tidur . tapi rasa bersalah pula tak lakukan apa pun so malam ni tak tidur lah aku . memang wajib bagi aku time bulan mengambang suka kemas rumah memalam buta . mind free . tadak sapa kacau . hehe . tapi tadi ada calling-2 dengan boyfie and budak asrama . okay . mula dengan budak asrama dulu lah sebab aku first talk dengan dia en . okay kat sini dia tunaikanlah janji dia nak inform result pmr dia . damn terer . 8A's tapi frust nya dia time result day tu mengalahkan aku yang result tolak masuk longkang pun tak di terima . heh tapa . congrats lah kan . bangga jadi twin kau . ngehehe . then dia ada suruh aku buat promises .

1st - delete account fb . (yg ni memang dalam mindset aku pun)
2nd - putus kapel . kira macam focus belajar dulu lah (ni susah sikit . sebab apa susah ? sebab boyfriend aku susah sangat nak lepas aku so ini masalah besar dalam cabaran promises aku between budak asrama )
3th - bersaing (pelajaran cenggitu)

okay itulah 'promises' kitaorang . for 2012 . actually aku boleh buat semua tu cuma yang number dua tu buat otak aku menggelegak . heh . aku akui aku jenis hati kering tapi kesian pula dekat kapel aku . okay next aku cakap dengan bf . sembang hari ni macam tadak mood . aku dengan bangun tidur and dia dengan sikap sedih dia sebab aku bagitaw nak tukar sekolah lain . haih cik abang oii . mencabar sungguh keimanan aku . tapi tulah . susah mula-2 senang kemudian but aku memang serius . tak dapat masuk kelas yang aku nak memang aku angkat kaki . tak kira apa terjadi . i want the best for my future life . so talk talk semua kami pun end up conversation . haih . pening nya . apa nak buat pun tak tahu la . yang pasti tak sabar nak balik ke sekolah . rindu sesangat nak lari berguling-guling kat tangga semata nak ligan cikgu . cepatlah masa berlalu wey .


#tolong lah aku decided apa yang terbaik untukku Ya Allah .