Khamis, 22 Disember 2011

result yang tak cun dan tak hodoh . cuma sedikit sengkek . -.-

okay . as u all know hari ni hari keramat for all students yang ambil PMR . So aku tak terkecuali lah sayang . okay pagi ni aku bangun punya lah awal tapi tidur balik sebab penat melepaskan ketakutan aku yang ternyata hanya screen komputer ni ja yang tahu . hehe . okay then mama datang gerak . alahai pukul 10 setengah pagi dah . bangun ye takmau ambil result ke ? mesti lah nanak . susah penat aku strugle *tak la sangat . then tak mau g ambil . okay sila bagi cepuk-kan percuma kepada student yang tidak pergi ambil atas sebab pemalas . heh then pergi ja sekolah dengan mama . aku memang tak target untuk dapat straight A . seriously  bukan niat aku nak mengecewakan parents tapi memang tak tau kenapa . aku just target setakat apa yang aku mampu and tiada la abjad D dan E . and yeah . its turn to be real man . agak terkejut apa yang aku dapat . 5b 3c . okay . tak bangga dapat result macam ni tapi buka lagi luas lh mata aku kali ni . aku tak mau cakap ada lagi SPM tapi apa yang aku nak cakap I GOT TWO MORE YEARS TO PUT ME WHERE I'M SUPPOSED TO BE so farah . please realise it . okay . pasal aliran apa yang sesuai aku dapat agak i can get technical class for next year . herm i try to do some research sikit . it look typically different from what we had learn but apa yang aku boleh buat . tapi please aku nak jujur . even i don't get result yang bagus tapi please put me dalam kelas sains . #sains teknikal . i don't want any class lain or i will pindah . itu saja . result aku tak bagus tapi tak sooo bad . so hope everything gonna be okay for next year . dear Allah please do something good for my future .