Sabtu, 23 Julai 2011

happening :D

busy nya hari ni . fuh penat gila . baru rancang nak g AIMST but lastly adoi mamaaaaaaaaa . family ajak pergi shopping . tak mau ikut tapi -.- kecil hati pula orang tua aku ni . so follow ja lah . before tu pukul 10 setengah ada tusyen so attend lah dulu . i'm pmr candidate and trial arond the corner so tadak masa nak main main . then balik on9 sekejap and mama suruh siap attend kenduri taman . haihhh . pakai mana yang ada cukup lah . dah penat sangat . lauk kat situuuuu sedappp tapi aiyakkk . lansung tak pedasssss (!) tak pa . bersyukur <3 then balik rumah siap siap bertolak pergi jusco perda . fullamak . aku bukan jenis kaki shopping but i'm admit . even my things sometimes tak secantik and tak se-smart dorang para rakan aku at least aku lebih banyak masa . i just do some conclusion . ye lah . ramai kawan aku jenis pergi shopping samapi melepas kl . yes . bak kata orang . kl gots everything but bila aku fikir balik . i'm not that rich . so penang pun sudah memadai . okay kat jusco ni rancang nak beli pakaian adik adik . and aku time ni mood memang dah terbang sebab beg dompet kesayangan tertinggal . jenis malas nak minta duit parent so diam ja lah . longlaiii ja ku melangakah ke hadapan . huh -.- then pilih baju adik semua lalu kat satu butik kasut . promosi hebat doh .. then tertarik la kat satu sepatu ni . actually i tak pernah beli sepatu yang lain daripada warna putih and hitam . so this time nak tukar lah . harga pun memang perghhhhhhhh . so okay . then mama tak bagi -.- again mood hilang . but before balik abah ambil hati . yeyyy akhirnya dapat juga aku sepatu tu . heee . tak rasa rugi tak pergi AIMST xD tapi still sedih tak dapat join -.- okay after solat maghrib semua bertolak balik sungai petani . penat tapi sebb happy sangat so kerja potpet ja lah . ^^ decided makan kat gerai abang baik but dorang tutup . tak pa . jangan terlampau memilih . dah sampai makan ja lah kat situ . area food court jam besar kan besar and banyak pilihan so pilih ja stall . hurm . nasib sedappp . kenyang gila . thank you daddyyyyyyyyyyyyyyy <3 love you mummmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy <3 hee . balik terus on9 . 




p/s : aiyooo depa cita semua nmpak mcm fun malangnya i'm not there and know what ? one of my friend's mother boleh tanya why i tak pergi sana . yes sudah terbukti i tak da transport . baik punya kawan ^^ buat kerapkerap . tipu lah lagi :D tak marah pun , i sukaaaaa